2010. február 7., vasárnap

prólógus

… Másra már nem is tudtam figyelni ugyanis Caisse velőtrázó sikolya töltötte meg az erdőt. Mikor odafordultam láttam hogy az a szörnyeteg a fához passzírozta és  nem eresztette. Elmélkedésemből Sophie ijedt hangja térített ki….nem volt időm gondolkozni. Ösztönösen rohantam Cass felé aki mint egy szobor, oly megkövülten állt a vámpír fogságában. Egy gyors mozdulattal próbáltam kitérni az engem feltartó fiú elöl, de  gyorsabbnak bizonyult. Lassan a fáradság lett rajtam úrrá mindenhol sötétség, sikítások és már el is merültem az öntudatlanság tengerében….

Pimkie: Hello!

             Reméljük tetszett a prológus. Amúgy három író van…nincs köze semmilyen vámpíros könyvhöz csak a misztikus lények tartalma miatt  előreláthatólag ez egy akció, romantika illetve humorosnak indul de lehet hogy az idő folyamán fordulatot vesz a Story. Ha elolvastad a prológust, akkor létszíves írjál egy kommentárt hogy tetszett avagy nem hogy tudjunk mi is tanulni a hibákból.

               Köszi Pimkie

                       UI.: az első fejezet nagyjából kedd környékére várható, illetve hogy 4 naponta egy nagyobb rész vagy két naponta egy rövidebb rész. Ezt is írjátok meg légy szíves, hogy ti melyiket szeretnétek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése